Kasvua oikeista kohtaamisista
Näin olemme auttaneet asiakkaitamme urheilu- ja tapahtuma-alalla

Kameleonten Business Lunch
Projekti
Tavoite oli 60 osallistujaa, mutta ilmoittautuneita kertyi 112. Hoidimme markkinointiviestinnän, osallistujahankinnan ja koordinoinnin, mikä varmisti onnistuneen toteutuksen ja vahvan näkyvyyden. Keynote-puhuja Jaajo Linnonmaa lisäsi vetovoimaa. Tapahtuma vahvisti Kameleonten-brändin asemaa verkostoitumisen ja inspiraation foorumina sekä tuotti arvokkaita liidejä tuleviin yhteistyömahdollisuuksiin.
Kommentti
"Yhteistyö on ollut helppoa ja mukavaa. Arvostamme saamaamme sparrausta sekä tukea tapahtumien järjestämisessä – aina ideoinnista itse tapahtuman toteutukseen ja jälkihoitoon asti." - Mica Lindholm, hallipäällikkö, Kameleonten Ab
Kasvualustan uusasiakashankinta
Projekti
Kuukausitavoitteeksi asetettiin 24 asiakastapaamista, ja tulokseksi saavutettiin 32-33% yli tavoitteen. Toteutimme uusasiakashankinnan strategian, viestinnän ja kontaktoinnin yhteistyössä Tiimlyn myyntitiimin kanssa. Kampanja tuotti laadukkaita liidejä, konkreettisia myyntimahdollisuuksia ja vahvan pohjan kasvun jatkumiselle.
Kommentti
"Yhteistyö sujui erinomaisesti alusta loppuun. Toiminta oli ammattimaista mutta samalla rentoa. Tavoitteet eivät vain täyttyneet, vaan ne ylitettiin kirkkaasti." - Tomi Pyrhönen, CEO & Co-Founder, GapHook Oy / Tiimly


kumppanuusmyynti-
Espoo golf
Jatkuva kumppanuus
Yhteistyömme Espoo Golfin kanssa on perustunut tavoitteelliseen myynnin kehittämiseen ja golfpalveluiden kaupallistamiseen. Kaksi laadukasta kenttää tarjoavat monipuoliset mahdollisuudet yritystapahtumiin ja kumppanuuksiin, joita olemme yhdessä jalostaneet helposti ostettaviksi palvelupaketeiksi.
Tulokset
Pitkäjänteiselle myyntityöllä olemme vahvistaneet Espoo Golfin asemaa yritysmarkkinassa ja vieneet golfin ilosanomaa uusille yleisöille.

Kasvualustan uusasiakashankinta
Projekti
Kuukausitavoitteeksi asetettiin 24 asiakastapaamista, ja tulokseksi saavutettiin 32-33% yli tavoitteen. Toteutimme uusasiakashankinnan strategian, viestinnän ja kontaktoinnin yhteistyössä Tiimlyn myyntitiimin kanssa. Kampanja tuotti laadukkaita liidejä, konkreettisia myyntimahdollisuuksia ja vahvan pohjan kasvun jatkumiselle.
Kommentti
"Yhteistyö sujui erinomaisesti alusta loppuun. Toiminta oli ammattimaista mutta samalla rentoa. Tavoitteet eivät vain täyttyneet, vaan ne ylitettiin kirkkaasti." - Tomi Pyrhönen, CEO & Co-Founder, GapHook Oy / Tiimly
ALOITETAANKO YHTEISTYÖ?
asiakkaitamme kasvamaan tehokkaasti ja vaikuttavasti.