Skip to content
REFERENSSIT

Kasvua oikeista kohtaamisista

Näin olemme auttaneet asiakkaitamme urheilu- ja tapahtuma-alalla

kamelonten-business-lunch
  Kasvutapahtuma  

Kameleonten Business Lunch

Projekti
Tavoite oli 60 osallistujaa, mutta ilmoittautuneita kertyi 112. Hoidimme markkinointiviestinnän, osallistujahankinnan ja koordinoinnin, mikä varmisti onnistuneen toteutuksen ja vahvan näkyvyyden. Keynote-puhuja Jaajo Linnonmaa lisäsi vetovoimaa. Tapahtuma vahvisti Kameleonten-brändin asemaa verkostoitumisen ja inspiraation foorumina sekä tuotti arvokkaita liidejä tuleviin yhteistyömahdollisuuksiin.

Kommentti
"Yhteistyö on ollut helppoa ja mukavaa. Arvostamme saamaamme sparrausta sekä tukea tapahtumien järjestämisessä – aina ideoinnista itse tapahtuman toteutukseen ja jälkihoitoon asti." -
 Mica Lindholm, hallipäällikkö, Kameleonten Ab

 

  Kasvuhaku  

Kasvualustan uusasiakashankinta

Projekti
Kuukausitavoitteeksi asetettiin 24 asiakastapaamista, ja tulokseksi saavutettiin 32-33% yli tavoitteen. Toteutimme uusasiakashankinnan strategian, viestinnän ja kontaktoinnin yhteistyössä Tiimlyn myyntitiimin kanssa. Kampanja tuotti laadukkaita liidejä, konkreettisia myyntimahdollisuuksia ja vahvan pohjan kasvun jatkumiselle.

Kommentti
"
Yhteistyö sujui erinomaisesti alusta loppuun. Toiminta oli ammattimaista mutta samalla rentoa. Tavoitteet eivät vain täyttyneet, vaan ne ylitettiin kirkkaasti." - Tomi Pyrhönen, CEO & Co-Founder, GapHook Oy / Tiimly

 

tiimly-2
espoo_golf1
  Kasvukumppanuus  

kumppanuusmyynti-
Espoo golf

Jatkuva kumppanuus
Yhteistyömme Espoo Golfin kanssa on perustunut tavoitteelliseen myynnin kehittämiseen ja golfpalveluiden kaupallistamiseen. Kaksi laadukasta kenttää tarjoavat monipuoliset mahdollisuudet yritystapahtumiin ja kumppanuuksiin, joita olemme yhdessä jalostaneet helposti ostettaviksi palvelupaketeiksi.

Tulokset
Pitkäjänteiselle myyntityöllä olemme vahvistaneet Espoo Golfin asemaa yritysmarkkinassa ja vieneet golfin ilosanomaa uusille yleisöille.

tiimly-2
  Kasvuhaku  

Kasvualustan uusasiakashankinta

Projekti
Kuukausitavoitteeksi asetettiin 24 asiakastapaamista, ja tulokseksi saavutettiin 32-33% yli tavoitteen. Toteutimme uusasiakashankinnan strategian, viestinnän ja kontaktoinnin yhteistyössä Tiimlyn myyntitiimin kanssa. Kampanja tuotti laadukkaita liidejä, konkreettisia myyntimahdollisuuksia ja vahvan pohjan kasvun jatkumiselle.

Kommentti
"
Yhteistyö sujui erinomaisesti alusta loppuun. Toiminta oli ammattimaista mutta samalla rentoa. Tavoitteet eivät vain täyttyneet, vaan ne ylitettiin kirkkaasti." - Tomi Pyrhönen, CEO & Co-Founder, GapHook Oy / Tiimly

 

ALOITETAANKO YHTEISTYÖ?

Kolme palvelua, yksi tavoite: auttaa
asiakkaitamme kasvamaan tehokkaasti ja vaikuttavasti.